Κυριακή, Δεκεμβρίου 18, 2016

Charts 2016

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή παίζω το καθιερωμένο παιχνίδι των charts και χαίρομαι πολύ – μόνος μου. Βάζω σε μία λίστα στο itunes όλα τα τραγούδια που κυκλοφόρησαν μέσα στη χρονιά, και αυτό βάσει του playcount, μου παρουσιάζει το τοπ25. Το φετινό του 2016 διαμορφώθηκε ως εξής:


Μα δεν είναι πανέμορφη η λίστα μου από αισθητικής απόψεως; Πόσο όμορφα φαίνονται όλα τα πεδία συμπληρωμένα στα ελληνικά, με όλες τις πληροφορίες και λεπτομέρειες συγυρισμένες και τακτοποιημένες. ΟΚ, το σημαιάκι δίπλα από τις χώρες της Γιουροβίζιον, απλά φετίχ. 


Καμία έκπληξη βεβαίως για τη Βίσση στην κορυφή. Θα μου πεις, η ‘Συνέντευξη’ κυκλοφόρησε πέρσι, όχι φέτος. Ναι, αλλά η μουσική χρονιά ξεκινά από τον Νοέμβριο κάθε έτους και τελειώνει τον Νοέμβριο του επόμενου. Κι αυτό για να δώσω την ευκαιρία σε άλμπουμ που κυκλοφόρησαν μέσα στις γιορτές «να ακουστούν». Ολόκληρη επιστήμη, όχι αστεία.

Γενικά, μετά από πολλά χρόνια είχα μία ενδιαφέρουσα μουσική χρονιά. Βγήκε και νέος Καρβέλας, και η Γιουροβίζιον φέτος είχε ωραιότατα τραγούδια, χόρτασα μουσική. Βασικά, αν δεν βγει νέος Καρβέλας και νέα Βίσση δεν ικανοποιούμαι. Όλα τα άλλα που ακούω είναι για πλάκα κι ουχί για χόρταση.

Πριν τρεις μέρες κυκλοφόρησε και το βίντεο κλιπ του ‘Προτιμώ’. Μα, πόσο την αγαπώ τούντην Βίσση! Που έχει ακόμα όρεξη και κέφι πρωτάρας και φτιάχνει κινηματογραφικά βιντεάκια, με σενάριο, με ιστορία με τα πάντα του. Τόσα χρόνια μετά, και με τις υποχρεώσεις του έγγαμου βίου αλλά και του παιδιού που ήρθε, δεν μπορώ να την παρακολουθώ ανελλιπώς όπως παλιότερα. Αλλά όποτε βγάλει βίντεο νιώθω ότι μου στέλνει γράμμα μια παλιά φίλη, γράφοντας μου «χεϊ, θυμάσαι τι ωραία περνούσαμε κάποτε;»


Δες το βίντεο, ασχέτως αν πάει έξι λεπτά. Αγαπώ τη σκηνή που στέκεται μπροστά στο κλεμμένο βαν και κοιτάζει ψαρωτικά τις κλέφτρες. Όπως και το τέλος που μετρά τα λεφτά με τους «συνωμότες» της. 

2 σχόλια:

Clueless είπε...

Πόσο μου αρέσει αυτή η ανάρτηση. Μόνο και μόνο για το screen shot. Φυσικά σκέφτομαι όλα όσα είχα φτιάξει και εγώ έτσι και τα έχασα αλλά εντάξει κάποια φάση που θα μεγαλώσει και ο μικρός θα τα ξαναφτιάξω. Η σημαιούλα όλα τα λεφτά!!!! Όλα όμως. Δεν το είχα σκεφτεί τότε, προσκυνώ.

Dreamer είπε...

εσυζητουν προσφατα με παρεα οτι το spotify μας εχει χαλασει το music library. βεβαια εσιεις τζιαι τα στατιστικα σου τζιαι τα charts παλε (τα οποια εβαλα καπου στα ντραφτς τοτε που εδιαβασα το ποστ σου τουτο)