Τρίτη, Απριλίου 09, 2013

Άλλος με τη Γόνδολά μας;



Τις προάλλες η Μπρέντα κι εγώ καθόμασταν και σκεφτόμασταν σε ποια χώρα θα μεταναστεύσουμε τώρα που θα πούμε το ψωμί, ψωμάκι. Δεν τα πολύ βρίσκουμε, έχουμε διαφορετικά γούστα. Το κύριο μας πρόβλημα είναι πως θέλουμε μια χώρα που να είναι μεσογειακή και όχι χρεοκοπημένη, πράγμα ολίγον τι αδύνατο. Δεν θέλουμε να ταλαιπωρηθούμε, εδώ στη γειτονιά θέλουμε να παραμείνουμε, αποφεύγοντας τους άραβες εννοείται, και επενδύοντας σε κάτι ευρωπαϊκό μα συνάμα κερδοφόρο, ξέρω, ξέρω, τρομερά αισιόδοξο το στοίχημα.

Το φέραμε από ‘δω, το πήγαμε από ‘κει, τελικά μας ήρθε η έκλαμψη και καταλήξαμε τόσο στη χώρα, όσο και στην επιχείρηση. Θα πάμε να ανοίξουμε ένα γονδολάδικο στη Βενετία! Αδιαμφισβήτητη η ομορφιά της πόλης και της χώρας, όσο για την οικονομική βιωσιμότητα (είδες τι ωραίους οικονομικούς όρους χρησιμοποιώ ένεκα το μνημόνιον!)  του εγχειρήματος; Αστεία ερώτηση! Με τη σέσουλα τα βγάζουν τα ευρώπουλα οι γονδολιέρηδες. Τα ζήσαμε πέρσι ιδίοις όμμασι. Για μια μισάωρη βόλτα στα βρομοκάναλα της Βενετίας, σκάσαμε €100! Υπολόγισε: €100  ανά μισή ώρα, πάει να πει €1600 σε ένα οκτάωρο. Τόσος δεν είναι πια ούτε ο βασικός μισθός! Ε, εμείς θα τα βγάζουμε σε μια μέρα. Πανεπιστήμια, μεταπτυχιακά και λοιπές αστειότητες! Γόνδολα και πάλι γόνδολα!

Φανταστικό - συνταραχτικό, εξαιρετικό - καταπληκτικό. Και τις μισές διαδρομές να κάνω σε περίπτωση που υπερνικήσει η τεμπελιά τη σάρκα μου, πάλι σαν βασιλιάδες θα ζούμε. Θα κάνω εγώ κουπί, η Μπρέντα θα τραγουδά στους τουρίστες ιταλικά τραγούδια τύπου Σαν Ρέμο, βγήκε το μεροκάματο. Άμα την πιάσουν οι νοσταλγίες για την πατρίδα της ας χτυπά κι έναν Αντώνη Ρέμο μεταφρασμένο, εδώ θα τα χαλάσουμε;

Τι εννοείς θα μου βγει η ωμοπλάτη από το πολύ κουπί; Άμα δεν μου βγήκε απ’ τη πολλή τη μαλακία στα νιάτα μου, δεν θα μου βγει ποτέ! Άσε που άμα το συνηθίσεις στο τέλος σου δυναμώνει και το χέρι. Από μια φάση κι ύστερα δεν καταλαβαίνεις Χριστό, χτίζεις και κορμί. Κι άντε πες κουράστηκα από το πολύ το τάκα-τούκα. Τι νομίζεις; Κινέζοι είναι οι περισσότεροι τουρίστες. Μια βόλτα να τους πας όσο για να βγάλουν φωτογραφίες, ξεμπέρδεψες. Δεν καταλαβαίνουν αυτοί πολλά, πολλά!

Τι εννοείς δεν ξέρω καλά τη Βενετία; Έχεις πάει; Τα κανάλια της είναι πολύ στενά, αποκλείεται να χαθείς. Και στην απίστευτη περίπτωση που χαθείς, αν σπάσει ο διάολος το κουπί του που λέμε, ακολουθείς τον μπροστινό σου και βγαίνεις στο Γκραν Κανάλ σε δύο λεπτά. Μην μου το χαλάς τώρα που ψηθήκαμε... Έχουμε τρομερές ιδέες! Αν πιαστεί η γόνδολα στην πιάτσα θα λανσάρουμε πρωτοποριακές ιδέες, εμπνευσμένες από την πλούσια κυπριακή παράδοση, να τις βλέπει ο Πεπίτο και να ρουφά τα δέματα των παπουτσιών του σαν μακαρόνια από τη ζήλεια του!

Εν πρώτοις, θα δημιουργήσουμε προσφορές: Μεταφορά νύφης ή νεόνυμφου ζεύγους με τη γόνδολα ως την εκκλησία με λαούτα και γιωργαλλέτους. Κατά δεύτεροις, Θα έχουμε επιλογή κρουαζιέρας με τουριστικό σχολιασμό από τη Μπρέντα με έξτρα χρέωση. Κατά τρίτοις, στα καρναβάλια της Βενετίας θα στολίζουμε τη βάρκα μας τη γόνδολα ανάλογα και θα παρελαύνουμε σαν άρμα στο λεμεσιανό καρναβάλι, μην σου πω και το άλλο, που τώρα μου ήρθε…

Μεταφορά νεκρού στην κηδεία μέσω γόνδολας: «Το τελευταίο ταξίδι του σχωρεμένου!»

Πωω, όσο το σκέφτομαι τόσα περισσότερα συγχαρητήρια δίνω στον εαυτό μου!

Μπρέντα φτιάξε βαλίτσες! Πάμε να σε κάνω κυρία των τιμών, δόγησσα, γόησσα, κόμησσα της Κέρκυρας, και ό, τι άλλο θέλεις!

Τι βόλιο μπένασαααααι και πλάτσα-πλούτσα το κουπί…Μα τάντο μπεεεέεενε σαααααι… 

9 σχόλια:

Μανα είπε...

Μπορώ να πω το σχέδιο σου συναγωνίζεται το δικό μου να μάθω κινέζικα και να πάω στην Κίνα.

άντε βρε, από τα μπλογκ θα μαθαίνουμε ο ένας τα νέα του άλλου.

Moonlight είπε...

Τούτο που έψαχνα κι εγώ στο τουίτερ προχτές. Μια χώρα μεσογειακή και μη-παττισμένη ή στα πρόθυρα παττίσματος aka χρεοκοπίας.
Δεν βρέθηκε καλή λύση.
Αν χρειαστεί, θα πάω Αφρική. Κάπου με κλίμα αντίστοιχο με το δικό μας όμως. Και με λιγότερο χειμώνα δεν με χαλά.
(πώς αποφεύγω να σκεφτώ τα θέματα υγείας, πώς βάζω τον καιρό τελικά πάνω από τις συνθήκες ζωής είναι άλλη υπόθεση, δεν το θίγουμε τώρα αυτό!)

Tatsa είπε...

Πολλα καλο τουτο με τη περιφορα του νεκρου...΄΄εζηλεψα με τουτη την ιδέα. Ειδικα αν σκεφτεις οτι εννα πεθανισκουν πολλοι που τη πεινα..εννα σιει πολλη περαση τουτη η δουλεια

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχα Χριστούλη μου ζωγράφισες πάλι. Αν δεν είχαμε και σένα να μας φτιάχνεις τη διάθεση... :)

XXXXX

drSpock είπε...

κι εμείς οι πεζοί λέγαμε για Καναδά!

Μην τα λες όμως έτσι φόρα παρτίδα γιατί φαντάζεσαι αύριο μεθαύριο να πάτε Βενετία και να πέσετε πάνω σε άλλους 20 Κύπριους γονδολιέρηδες με τις ίδιες προσφορές?!

Anti-Christos είπε...

@DrSpock: Αααα, είδες; Ο Καναδάς ήταν η πρώτη μου επιλογή! Αλλά δεν δεχόταν η Μπρέντα. Ήθελε Ευρώπη. Εγώ είχα πει να ανοίξουμε μια φάρμα στο Τορόντο, να ζούμε σε μια λίμνη, να ζούμε από τα ψάρια που θα βγάζω αλλά δεν εισακούσθην...

Μάριαν είπε...

Πάρε κι ένα άρθρο και καλό σας ταξιδάκι! Θα έχετε φοβερή επιτυχία :)

http://www.ehow.com/how_2079793_become-gondolier.html

Dreamer είπε...

για το μελλον της δουλειας τι εσιεις να πεις;

Mia Petra είπε...

Για λίγο σε άφησα και μου πήρες μια γόνδολα κι αρμενίζεις!!!
ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ! :)))