Παρασκευή, Αυγούστου 03, 2012

Στην Αποτοξίνωση

Αύριο το πρωί φεύγουμε για διακοπές και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί έχω μπουχτίσει με τη ζέστη και δεν αντέχω άλλο να είμαι μονίμως κλεισμένος σε δωμάτιο με το κλιματιστικό και τον ανεμιστήρα στο τέρμα ταυτόχρονα (ξέρω ότι θα πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου, αλλά δεν με ενδιαφέρει, προέχει να αναπνέω!) ή σε κάποιο καφέ με δυνατό κλιματισμό -που τουλάχιστον παρέχεται δωρεάν. Κατάντησα να βγαίνω εκτός σπιτιού μόνο μετά τις 8:00 το βράδυ. Πριν, είμαι εσώκλειστος.  

Θα φύγουμε, να πάμε σε δροσερά μέρη που θα μπορούμε να χαρούμε τη μέρα, γιατί εδώ ζούμε στα καζάνια της κολάσεως. Και δεν αποτελούν βάλσαμο διά εμέ οι παραλίες μας, πρώτον γιατί κι αυτές ζεστές είναι, αλλά και επειδή είναι τα μάλα συνωστισμένες και γνωρίζεις τη γνώμη μου για τα μπάνια του λαού, αλλά και για οτιδήποτε συνοδεύει τα… του λαού.
Ο στόχος των φετινών μου διακοπών είναι να απολαύσω τις χώρες που θα επισκεφτώ. Για να το πετύχω αυτό θα έχω το κινητό κλειστό αλλά και το ipad με το ίντερνετ. Θα τα πάρω μαζί μου εννοείται, γιατί τι θα κάνω τόσες ώρες πάνω στα αεροπλάνα χωρίς τα βίντεος και τα τραγούδια μου, αλλά ορκίζομαι σε ό, τι έχω ιερό, ότι από την ώρα που θα προσγειωθούμε, θα τα κλείσω και θα τα ξανανοίξω όταν επιστρέψουμε. Πέρσι τον Ιούνιο, όταν πήγαμε στο Βερολίνο και ξέχασα το κινητό στο σπίτι κατά λάθος, ήταν άλλο πράμα οι διακοπές. Οι 4 μέρες στο Βερολίνο έμοιαζαν με 8 και ο χρόνος κυλούσε τόσο αργά που δεν υπήρχε περίπτωση να έχω αλλού το μυαλό μου.

Δεν θέλω να δω like, retweets, posts, ή οτιδήποτε παραπέμπει σε social media και τεχνολογία για μια βδομάδα. Ελπίζω να τηρήσω αυτή τη δέσμευση μέχρι τέλους γιατί το κεφάλι μου έγινε καζάνι και θέλω να αδειάσει μια και καλή. Καταντήσαμε όπου πάμε να κουβαλούμε μαζί μας 300+ friends και 600 τόσους followers. Έχει κι αυτό τη χάρη του, εννοείται, αλλά νισάφι. Θέλω να πάω και κάπου μόνος μου!
Αν θέλει ο Θεός και επιστρέψουμε στις 13 Αυγούστου, θα τα ξαναπούμε. Μέχρι τότε σε αφήνω με κάτι ρετρό κι αγαπημένο για να μπαίνουμε στο κλίμα:

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τυχεροί που θα φύγετε που τον πύρουλλο!! Να περάσετε τέλεια!

Μάνα είπε...

Άμαν λαλείς μαλιοτζέφαλα εννοείς τζείνα που άρχισαν να πέφτουν;
εν άντεξα να μεν κάμω το σχόλιο. καλά να περάσετε και καλή ξεκούραση. τη φιλενάδα μου τζαι τα μάθκια σου, η She θέλει μαγνήτες :))

Grouta είπε...

Καλα να περασετε! Ζηλευκω σας... με την καλην εννοια :Ρ

Ανώνυμος είπε...

θα πω κατι άσχετο, τι μας θύμισες ρε φίλε? αυτό το τραγουδάκι μου άρεσε, όχι ότι τρελλαινόμουν αλλά ήταν όμορφο, σίγουρα πολύ καλύτερο από την καρόλα, κατ εμένα...άτε καλά να περάσεις στην νορβηγία αν καταλαβα καλά που θα πας!!! καλή ξεκούραση και αποτοξίνωση, και εγώ το εφαρμόζω όσο μπορώ, μακρία από τα πάντα, οκ και το κινητό το χω μαζί μου όμως όχι για να είμαι συνέχεια στα μηνύματα κλπ
κωνσταντίνος

Unknown είπε...

Καλα να περασεις! Ζηλεφκω σε που αντεχεις(;) χωρις κινητο και ιντερνετ..

Rania είπε...

καλά να περάσετε:))

Anti-Christos είπε...

Ευχαριστώ όλους! Τα λέμε όταν γυρίσουμε.

@Κωνσταντίνος: Mrs Thompson η αγαπημένη μου νορβηγική συμμετοχή έβερ! Εντάξει, το 1991 είχε και πολύ καλύτερα, αλλά αυτό μου άρεσε πολύ, ειδικά η μελαχρινή κοπέλα που μου θύμιζε τη Μπόκοτα στα νιάτα της!

Σι γιου!

Ανώνυμος είπε...

Καλό ταξίδι. Καλά να περάσετε! :)

Μ