Τετάρτη, Μαρτίου 23, 2011

Η Καρδούλα μου Χτυπά σαν Ταμπούρλο!

Αυτή τη στιγμή είμαι πολύ ευτυχισμένος.

Βρήκα το τελευταίο κορίτσι στον κόσμο (μην σου πω και στον γαλαξία) και είμαστε μαζί εδώ και λίγους μήνες. Ένα κορίτσι που συγκεντρώνει σχεδόν όλα όσα έψαχνα μια ζωή. Μπορώ να ζω μαζί της χωρίς να προσποιούμαι κάτι άλλο από αυτό ακριβώς που είμαι. Απόψε βεβαιώθηκα για τα πάντα. Δεν έχω πια καμία ανασφάλεια για τη σχέση μας.

Να σου πω κάτι και χέστηκα αν το βρεις μελό; Πιστεύω ότι την Brenda μου (έτσι τη λένε), μου την έστειλε ο πατέρας μου. Δεν είναι τυχαίο που μπήκε στη ζωή μου λίγο μετά τον θάνατό του. Πήγε στον ουρανό ο πατέρας μου, έμαθε τι συνέβαινε τόσα χρόνια και είπε να βοηθήσει. Προφανώς, έβαλε μέσον τον big boss και μου την στείλανε. Διότι δεν εξηγείται αλλιώς, το ότι πέτυχα στον δρόμο μου έναν άγγελο…

Θα τα δει αυτά που γράφω αύριο, και θα ακούσω τον εξάψαλμο. Αλλά δεν με νοιάζει καθόλου. Την αγαπώ, τη λατρεύω και θέλω να το ακούσει ο κόσμος όλος! Φοράω αμματόπετρα. Και τώρα ας τραγουδήσουμε όλοι μαζί μέχρι να σκιστούν τα πνευμόνια μας!





Βγείτε όλοι στις ταράτσες και απελευθερώστε εκατομμύρια πεταλούδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: