Τρίτη, Οκτωβρίου 12, 2010

Το Νησί

Σήμερα στη δουλειά όλοι μιλάνε για το ‘Νησί.’

Δεν το είδα, βαριέμαι τα δράματα, μου αρκούν τα δικά μου. Με αφορμή όμως το post της RainTears στο οποίο σχολιάζει τον κοινωνικό ρατσισμό που αντιμετωπίζει από τους single φίλους της τώρα που απέκτησε το έτερο της ήμισυ, μου ήρθε μια ιδέα που αφορά τον ευρύτερο πόλεμο μεταξύ των άγαμων και των γαμημένων!

Να βρούμε κι εμείς ένα ακατοίκητο νησί πεταμένο στο Αιγαίο, μία βραχονησίδα έστω, και να εξορίζουμε εκεί όλους τους singles. Όσοι Κύπριοι είναι μόνοι τους, είτε κατ’ επιλογή, είτε επειδή δεν αξιώνονται να βρουν, όσοι αρνούνται να συμβιβαστούν με τον θεσμό του γάμου και όλων των συνεπειών του, θα πακετάρονται πάραυτα για το ‘νησί’. Θα το ονομάσουμε ‘Μπακουρονήσι’ και μια μέρα θα γίνει κι αυτό σήριαλ.

Οι κάτοικοι του νησιού θα υπόκεινται σε διάφορα βασανιστήρια προκειμένου να ζευγαρώσουν. Θα είναι αναγκασμένοι να περιφέρονται στα σοκάκια του νησιού γυμνοί. Οι γυναίκες μονίμως στα τέσσερα θα μπουσουλάνε. Οι άντρες θα τρώνε με το ζόρι αφροδισιακά για να έχουν μόνιμα στύση. Όσοι δεν υπακούν στους νόμους του νησιού θα καταδικάζονται σε… «singlονισμό». Πρόκειται για ένα θάλαμο βασανιστηρίων στον οποίο ακούς παιδάκια να κλαίνε και δεν σ’ αφήνουν να κοιμηθείς.

Στο Μπακουρονήσι:

Βασίλισσα θα είναι η Λιζ Τέηλορ που έδειξε το σωστό παράδειγμα και έκανε άπειρους γάμους.

Τα Χριστούγεννα και το Πάσχα θα καταργηθούν. Στη θέση τους θα μπουν ειδικές εορτές που θα ονομάζονται «τα προξενιά» και θα σηματοδοτούν την περίοδο νέων γνωριμιών για γάμο. Τα «προξενιά» θα διαρκούν τρεις βδομάδες.

Ο Εθνικός Ύμνος θα είναι το «Είσαι το ταίρι μου» του Πασχάλη.

Ανατρεπτικά, αναρχικά τραγούδια τύπου: «Μόνη μου τα βράδια βγαίνω, μόνη μου», «πιο καλή μοναξιά», «περνώ και μόνη μου καλά» και «Μόνος μου, μόνος μου» του Χατζηγιάννη, θα απαγορεύονται διά ροπάλου.

Βιβλία τύπου: «Εκατό χρόνια μοναξιάς» θα πετάγονται στη θάλασσα.

Η επίσημη παραδοσιακή στολή του νησιού θα είναι το νυφικό και το γαμπριάτικο κοστούμι.

Όσοι κάτοικοι προσπαθήσουν να αποδράσουν θα καταδικάζονται σε εξόντωση. Θα τους θάβουν σε ένα λάκκο στη κεντρική πλατεία και θα λιθοβολούνται με Αθηαινίτικα λουκούμια ώσπου να πεθάνουν.

Εννοείται ότι, αν κάποιος εξορισμένος μετανοήσει, δηλαδή γιάνει και βρει το έτερο του ήμισυ, θα επιστρέφει κανονικά στην Κύπρο με τη βάρκα του μάστρε Κυριάκου που θα εκτελεί διαδρομές, Μπακουρονήσι – Λάρνακα, αυθημερόν.

Όταν το νησί γίνει με το καλό τηλεοπτικό σήριαλ, το soundtrack θα το ερμηνεύει ο Σταύρος (αυτός που κέρδισε το X-Factor2), με το ομώνυμο σουξεδάκι του.

9 σχόλια:

Mana είπε...

Έλα να πάμε στο νησί η μάνα σου εγώ κι εσύ....

Rania είπε...

Χα χα χα χαχαχα...can't stop laughing! Excellent scenario...να το κάνεις ταινία!

Joy Tears είπε...

χαχαχαχα και το ποστ μου ήταν η έμπνευση για τούτο ούλλο? Να γράφω πιο συχνά!!! :Ρ

Ανώνυμος είπε...

ti einai ta athiainitika loukoumia?

Ανώνυμος είπε...

T E Λ Ε Ι Ο! Το θέλω να γυριστεί σε αυτοτελή σειρά. Αυτό με πολλά άλλα τέλεια σενάρια.

Μ

Η μάγισσα του Πορτομπέλο είπε...

Χαχαχαχαχα..επειδή έχω μια υποψία ότι οι singles σ αυτό το νησί αρχίσαμε και γινόμαστε περισσότεροι απο τα couples, μήπως να μέναμε εμείς στην Κύπρο και να εξορίζαμε τα couples στη βραχονησίδα ?? Επίσης προτείνω όπως ο μαστρο Κυριάκος βρει και μια δεύτερη δουλειά, γιατί αμα περιμένει να ζήσει απο τις διαδρομές των singles που θα βρούν το έτερο ήμισυ και θα το παντρευτούν κιόλας...τον βλέπω μα πεθαίνει από την πείνα τον άνθρωπο :))

Ανώνυμος είπε...

Χαχαχαχα Χριστούλη μου... Η φαντασία σου οργίασε πάλι!!! Έγραψες!!! Εγώ σε ποιό που τα θκυό νησιά θα είμαι??? ;-p
ΧΧΧΧΧΧ

Ανώνυμος είπε...

pragmati etsi opws pame sti kipro pu oulloi pantrevonte me to pou teleiwsun to sholeio (i estw simperiferonte san pantremenoi) emeis oi elahistoi pleon single imaste san tous leprous! tha arhisun na mas eksorizun gt den armozume stin kathwsprepistiki koinwnia tis kipru pou apaitei douleia-spiti-kopelouthkia hahha!!!

Neerie είπε...

οι απόψεις διίστανται, τελικά ποιοί εν πιο πολλοί, οι σίνγκολς ή τα ζευγάρια?


δηλαδή ναν εξορισμένοι οι σίνγκολς?
έννα φέρνει κάποιος φαί?
γιατί εν γίνεται να μας αφήκουν στην ησυχία μας? έτσι κάμνουν στο Νησί? Πιέζουν τους αρρώστους να γιάνουν?

χαιρετίσματα στην κυρίαν Αλιφέρη :)