Κυριακή, Αυγούστου 29, 2010

Του Δρόμου

Και ήρθε η ώρα, η μεγάλη στιγμή. Πρέπει να αγοράσω αυτοκίνητο. Ναι, μέχρι τα 30 μου οδηγούσα το παλιό του πατέρα μου. Τώρα πρέπει να αγοράσω το δικό μου και να ξαναγίνω του δρόμου! Και δεν έχω ιδέα τι να πάρω, ούτε σκαμπάζω από αυτοκίνητα, ούτε από τις προδιαγραφές που πρέπει να έχουν. Κρίνω τα πάντα βάσει σχεδίου και χρώματος, σαν γκόμενα. Πρέπει όμως να επιμορφωθώ το ταχύτερο δυνατόν, καθώς το αυτοκίνητο αυτό λογαριάζω να με συντροφεύει μέχρι και τα 45 μου, άρα δεν πρέπει να πάρουμε ό, τι κι ό, τι!

Σκέψεις και προβληματισμοί:

Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι γκομενό-μαγνήτης. Να μπαίνει μέσα η άλλη και να χύνει. Αυτό. Επιστημονικές έρευνες έδειξαν ότι οι γυναίκες γουστάρουν άντρες που οδηγούν μακρόστενα αυτοκίνητα που παραπέμπουν σε πέος. Βρείτε μου ένα τέτοιο.



Επίσης, καλό θα ήταν να έχει δερμάτινα καθίσματα, καθώς επίσης οι γκόμενες έχουν ένα θέμα με το δερμάτινο κάθισμα. Άπαξ και κάτσουν τον κώλο τους σε δερμάτινο, μετά τον τουρλώνουν και πιο εύκολα! Πολύ ακριβά μου ακούγονται όλα αυτά βέβαια, και επιπλέον, αμφιβάλλω αν ο κώλος της μέσης Κυπραίας αξίζει να κάτσει σε δερμάτινο κάθισμα. Πιο πολύ για την κάσα του διπλοκάμπινου την κόβω.

Να σου πω την αλήθεια, η φαντασίωσή μου είναι να οδηγήσω αυτοκίνητο που έπαιξε σε ταινία James Bond. Μία Άστον Μάρτιν, ας πούμε. Και δεν έχω κανένα πρόβλημα να πουλήσω και το τελευταίο μου σώβρακο και να την αγοράσω. Αλλά σκέψου. Μαλακία δεν είναι να σε λένε Άστον Μάρτιν και να κυλάς πάνω σε ένα δρόμο που τον λένε «Μακαρίου», «Στροβόλου» και «Τσερίου»; Ανατρίχιασα και μόνο στη σκέψη. Μαλακία δεν είναι να οδηγείς Άστον Μάρτιν σε δρόμο που ασφάλτωσε ο κουμπάρος του Χριστόφια; Αν ζούσα στο Μιλάνο ως μεγάλο-γιατρός, αν με έλεγαν Ρομπέρτο Καλατρόνι, αν πηδούσα μία Μόνικα Μπενεντέττι, να πω… Αλλά, Άστον Μάρτιν και να ζεις στη χωρκατό-Λευκωσία, όπως ζεις, μου ακούγεται αστείο.

Πλάκα, πλάκα, όλα συνηγορούν ότι μόνο το διπλοκάμπινο μας αξίζει.



Λάθος. Το τρακτέρ! Οτιδήποτε πιο πάνω από το τρακτέρ δεν ταιριάζει στο φυσικό και πνευματικό μας τοπίο. Είναι λυπηρό, αλλά ναι, το τρακτέρ είναι ό, τι πρέπει. Θα έχω πρόβλημα πάρκινγκ, αλλά τι τα θες; Λες και θα έβρισκα άνετο χώρο στάθμευσης για την Άστον Μάρτιν όταν θα πήγαινα για καφέ στην Οκτάνα ή στο Costa; Ακόμα και όταν οδηγούσα ποδήλατο δεν έβρισκα πάσσαλο να το δέσω, σιγά τώρα μην βρω πάρκινγκ για το τρακτέρ μου.

Τι θα κάνω; Δεν ξέρω! Μια χαρά δεν ήμουν 6 μήνες πέρσι με το ποδήλατο; Και γυμναστική έκανα, και το περιβάλλον προστάτευα, και τη τσέπη μου επίσης. Μας το έκοψε ο γιατρός…

Άστον Μάρτιν θα πάρω... Και θα τα κάνω όλα Μιλάνο!

12 σχόλια:

Demelene είπε...

Εγώ αν αγόραζα θα έπαιρνα Ford ή κάποιο Γιαπωνέζικο.

Το κορεάτικα που είναι και φθηνά έχουν ανέβει πάρα πολύ. Μάλιστα στην Αμερική το Hundai βγήκαν τα δεύτερα λιγότερο ζημιογόνα αυτοκίνητα.

Από προσωπική εμπειρία δεν θα αγόραζα γαλλικό, αν και οι γκόμενες γουστάρουν τρελά τα θηλυπρεπείς αυτοκίνητα εκτός από όλα αυτά βέβαια που δείχνουν ότι το φυσάς το χρήμα.

Επίσης δερμάτινο με τον ήλιο και την ζέστη σας??? Εδώ δεν λέει το κάμπριο.
Καλά ψώνια.

Joy Tears είπε...

Άτε ρε...ντίβα!! :))
Στα δερμάτινα καθίσματα λέμε όχι. Παγώνεις τον χειμώνα και ιδρώνεις το καλοκαίρι!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, αυτοκίνητο στα 30 αλλά τουλάχιστον δεν είσαι όπως τον μέσο Κυπραίο που αγοράζει απ'τα 18 του με τα λεφτά του μπαμπά!

Ούτε εγώ καταλαβαίνω από αυτοκίνητα και λοιπά. Ειδικά στην Κύπρο, θέλω ένα που να έχει 4 τροχούς και ένα τιμόνι! Καλά είναι...

Τέλεια η πρώτη φώτο!! Αχαχα!!

homo anisorropus είπε...

:) χιχι Τι κριτήρια είναι αυτά?! Να οδηγήσεις θέλεις ή να πηδήξεις?

Εμένα πάντως -κ εγω ασχέτου βεβαίως είμαι- μ αρέσουν τα ψηλά.

Ανώνυμος είπε...

Asto(n) kalitera... ;)

piase mia orea motora kalitera, afou ise ke sinithismenos sta dikikla, megalou kivismou kata protimisi. nomizo je jini tha aresi stis gkomenes!


alex

Unknown είπε...

Καλά είπε ο ανισσόροπος, θέλεις αυτοκίνητο ή καυλιντήριο?! Άντε να δούμε, έπιασες ηλικία τώρα, δεν έβαλες νου ακόμα;

Ως προς το χρώμα, κανένα πρόβλημα, μόνο ένα χρώμα υπάρχει την σήμερον ημέρα αφού έτσι το θέλησαν οι κατασκευαστές.. το ασημί! Όλα τα άλλα χρώματα καταργήθηκαν.

Όσον αφορά το σχήμα, όποιος έχει πέος της προκοπής δεν χρειάζεται αμάξα σχήματος πέους. Μόνο εκείνοι με αξιολύπητο 'μαντρικάβλι' χρειάζονται τέτοια αμάξα! Άρα... θα το ρισκάρεις;

Αλλά για να πούμε την αλήθεια δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο καθόλου. Το ποδήλατο είναι το ιδεώδες για όλες τις ανάγκες σου και δεν πιστεύω ότι το απαγόρευσε ο γιατρός! Μάλλον βλα΄πτει την υγεία σου να τριγυρνάς ολημερίς σε αυτοκινήτο σχεδόν ακίνητος για να φατσάρεις στις κοπελλίτσες. Με το ποδήλατο γυμνάζεσαι, όπως έιπες κι εσύ. Παίρνεις τον αέρα, είσαι σε άμεση επαφή με το περιβάλλον και μπορείς να προσποιείσαι ότι κάμνεις το Tour de Chipre!

Άντε, με το νου, αρκετά τεμπίσια σου έκαμα. Ξέρω ότι είσαι 'Τζυπριώτης' αλλά πρέπει να νουσημέψεις κάποτε.

Γεια και χαρα!

Rania είπε...

Τα δερμάτινα καθίσματα δεν είναι καθόλου πρακτικά στην Κύπρο..they are all about the looks!

I went through the same thing πρίν 6 μήνες που έψαχνα και εγώ τι να πάρω. Πήγα σε όλα τα showrooms και έκανα άπειρα test drives. Κάποια στιγμή θα βρείς αυτό που θα σ'αρέσει.

Μόνο αυτούς τους κωλοδρόμους έχουμε so ότι και να πάρεις τους ίδιους δρόμους θα χρησιμοποιάς!

κι αγνάντευε... είπε...

Μάνα μου, έχασες επεισόδια, τα διπλοκάμπινα εν όπως τα Μερσεντές, τουλάχιστον εσωτερικά (άσε που κοστίζουν ανάλογα!).
Κατά τα άλλα, γυναίκα που σε θέλει για το αυτοκίνητό σου... εεεε, δε σε φαντάζομαι να κυκλοφορείς με τέτοιες bimbo. Αλλά πάλι, μάλλον τα στάνταρτς σου δεν είναι και τόσο υψηλά... :p

she είπε...

χαχα κόρη ρεην τηαρς. θεά. συμφωνώ μαζί σου. άτε ρε chris που μου θέλεις γκομενομαγνήτη. κοτζάμου μωρό σου έδωσα που εν babe magnet τζαι εν τον αξιοποίησες. άτε να δω α

Anti-Christos είπε...

@everyone: κοίτα να δεις που κανένας δεν πιστεύει ότι θα πάω να αγοράσω Άστον Μάρτιν!

Ανώνυμος είπε...

asto(n) gia to marti(n) kallittera...isos ta zodia na ine pio evnoika tote...hahahahahahahahahahahaha


alex

ioannis είπε...

re chris pistevo oti mia mixani street einai o telios sindiasmos low-cost high-action! pou psaxneis.
Fysika isos na einai pio ekikyndino kai pou to podilato pou sou apagorepse o giatros.
Anws ap oso epsaksa ego tap pio value for money aftokinita einai ta skoda eidika afou den tha to pouliseis.
Kataprotimisi to yeti-mikro suv epidi me toutous tous kolodromous den mporeis na kikloforeis allios pleon.
Kales agores!