Τρίτη, Αυγούστου 17, 2010

Κι άλλα νέα!

Από προχτές που έφυγε η Αγγελική για να επιστρέψει στην Ελλάδα, οι μέρες κυλούν πιο αργά. Όχι ότι μένω άπραγος, αλλά σίγουρα με δυσκολία γεμίζω τις ώρες μου. Το σπίτι άδειασε, έφυγαν οι περισσότεροι συγκάτοικοι και έμεινα μόνο εγώ, η Ολλανδέζα (που δεν μου μιλάει καν, περνά από δίπλα μου και ούτε να γυρίσει να με κοιτάξει), ενώ προστέθηκε και ένας μαύρος από τη Γουαδελούπη! Να σου πω ότι χάρηκα που τον είδα, θα ‘ναι ψέματα... Ήλπιζα στο θαύμα!

Εχτές πήγα και πάλι στο λιμάνι, αγόρασα παγωτό, έκατσα στον μόλο και παρατηρούσα τα μιλιούνια του κόσμου να περνάνε από μπροστά μου. Τι θαύματα κάνει το DNA όταν έχει κέφια! Τέλος πάντων, άκου να δεις τι έγινε. Στο διπλανό παγκάκι κάθονταν δυο Ελλαδίτες με τους οποίους άνοιξα κουβέντα και ευτυχώς πέρασε ευχάριστα το απόγευμα. Ένα μόνο θα σου πω: Ο ένας απ’ αυτούς καταγράφει σε αρχείο όλα τα sms που έλαβε στο κινητό του από το 1999 που απέκτησε καρτοκινητό. Κανονικά και με τον νόμο! Γράφει σε μία στήλη το όνομα του αποστολέα, στη δίπλα στήλη το περιεχόμενο του μηνύματος και στην παραδίπλα στήλη την ώρα παραλαβής του μηνύματος. Δεν καταγράφει μόνο τα μηνύματα που λαμβάνει, αλλά και τα μηνύματα που στέλνει. Από το 1999 μέχρι σήμερα έχει γεμίσει 14 βιβλία. Μάλιστα. Όποιος με ξαναπεί περίεργο επειδή έχω μπλογκ, θα έχει να κάνει μαζί μου!

Το βράδυ αποφάσισα να πάω σινεμά. Καθώς διέσχιζα τη γέφυρα, έπεσα πάνω σε μία Κύπρια. Ήταν μια ταλαίπωρη, η οποία προσπαθούσε εις μάτην να χωρίσει τα δυο παιδιά της τα οποία δέρνονταν, ενώ ταυτόχρονα φώναζε στο κινητό, στον άντρα της:

- Ναι, Αντρέα! Μα πού είσαι τζιαι γυρεύκουμεν σε;

- $^#&%$*%

- Πού να είμαστε; Πάνω στη γέφυρα είμαστεν!

- %&^$&^$%

- Καλά ρε κουμπάρε, επέρασες απέναντι τζιαι εν εγύρισες μισό λεπτόν να δεις πίσω σου αν σε ακολουθούμεν;

- $&^$&^%&*%

- Μείνε τζιαμέ τζιαι ερκούμαστεν. Όϊ να φύεις!

Εδώ πετάγεται το κοριτσάκι και με βαριστημένη και συρτή φωνή ρωτάει τη μάνα της:

- Μάμμαααα, που εν ο παπάς;

- Ο παπάς σας, ο αναίσθητος, επέρασεν απέναντι τζιαι ούτε που τον έπιαεν η έννοια να δει που είμαστε!

Μία γέφυρα έπρεπε να διασταυρώσεις κυρά μου. Όχι την Κασπία θάλασσα κολυμπώντας με βαρίδια στα πόδια! Πφφφ! Πόσο πολύ ΔΕΝ πεθύμησα την Κύπρο! Και πόσο μελαγχολώ που επιστρέφω το Σάββατο. Για κάποιο λόγο, μες το μυαλό μου ήμουν σίγουρος πως έρχομαι εδώ για πάντα. Τέλος πάντων, μέχρι το Σάββατο, προλαβαίνει να γίνει κάνα θαύμα. Να μου πουν ας πούμε ότι θα με πληρώνουν κάθε μήνα ένα υποτυπώδη μισθό, και να κάθομαι εδώ! Υπόσχομαι να είμαι φρόνιμος. Εν ανάγκη, καθαρίζω και τους δρόμους!

Εψές που λες, πήγα και είδα σινεμά μόνος μου. Είδα –πάλι- το Toy Story 3 μεταγλωττισμένο στα Ισπανικά. Για να καταλάβεις πόσο έχω προοδέψει, τόσο πολύ απορροφήθηκα, που σε κάποια φάση μπερδεύτηκε ο εγκέφαλός μου και δεν ήξερα σε ποια γλώσσα βλέπω την ταινία. Σμίχτηκαν αγγλικά, ισπανικά, ελληνικά και μου πήρε 1-2 δευτερόλεπτα να σκεφτώ σε ποιά γλώσσα ενεργώ! Τέλεια!

Coming up next:

- Η Μαριόνα, φίλη από την Ισπανία που γνώρισα στο Κάρντιφ όταν έκανα το μεταπτυχιακό με προσκάλεσε στην Ταρραγκόνα από όπου κατάγεται, για πλιτς-πλατς και λέω να πάω. Είναι συγκινητικό. Τώρα εξαργυρώνω τις φιλίες με τους Ευρωπαίους στα χρόνια τα φοιτητικά και νιώθω τόσο ευγνώμων!


- Σήμερα, αφικνούντε στη Βαρκελώνη για διακοπές η Φάνη και ο Στέλιος, οπότε θα ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το summer blast μου.

Τα λέμε πια, το Σάββατο από την κόλαση του Δάντη. Δηλαδή, την Κύπρο του Χριστόφκια.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

O sms-freak τύπος καταγράφει μόνο SMS; Πώς και δεν κρατά και αρχείο με τις κλήσεις ένθεν κι ένθεν; Πες του ότι μπορεί να βάλει και delivery reports για να γνωρίζει την ακριβή μέρα και ώρα που παραλήφθηκε το sms από τον παραλήπτη...να μια χρήσιμη πληροφορία για το log του.
Καλά να περνάς μέχρι το Σάββατο. Τα καζάνια σε περιμένουν να επιστρέψεις...αχνιστά-αχνιστά!

Demelene είπε...

Καλό ταξίδι!
Στην Κύπρο έχεις νέα εργασία για την οποία ήσουν ενθουσιασμένος.

Μιας και έχεις και άλλο κονέ Ελλάδα, άντε και μια βόλτα από εδώ!

Ανώνυμος είπε...

Συλληπητήρια για την επιστροφή σου..=(

Μην περιμένεις την δουλειά να έρθει εξ ουρανού, μιας και είσαι εκεί ψάξε και μπορεί να βρεις κάτι αξιοπρεπές.
Μια ζωή την έχουμε, θα τη ζήσουμε στα τάρταρα?!

Όσο για τη Κυπραία που εσυνάντησες, είπαμε, είναι παντού σαν τις κατσαρίδες!!

Ανώνυμος είπε...

Ante na epistrefeis giati pairnoun ta myala sou aera k de strwnesai na kaneis to videoclipaki mas!

Smack
Angel

Anti-Christos είπε...

@Invictus: Ένα σου λέω, ένα! Πέρασα 22 μέρες με μέση θερμοκρασία τους 20 βαθμούς κελσίου. Τα βραδιά εσσιεπάζουμουν και δεν χρειαζόμουν καν ανεμιστήρα!

@Demelene: Καλομελέτα κι έρχεται! Τώρα που ξεφοβήθηκα τα αεροπλάνα και τα καρδιακά φόρτσα τα πανιά!

@Ανώνυμη: Άκου και το καλύτερο! Πήγα βόλτα στη Σαγκράδα Φαμίλια και βρήκα 4 χώρκατους Κυπραίους τουρίστες να σχολιάζουν: "Όϊ ρε! Εν όπως την Φανερωμένη!"

@Αγγελική: Κυριακή βράδυ βγαίνουμε αέρα, κι όποιον πάρει ο Χάρος!

Ανώνυμος είπε...

Α, μάνα μου!! Η sagrada familia όπως τη.. φανερωμένη?!?!
Κάποιος να τους πυροβολήσει γαμώτο!!

Βρέντζος είπε...

Οι Κυπραίοι όταν πάω εξωτερικό νομίζω ότι εν πάνω που 5 εκατομμύρια. εν γινίσκετε ρε κουμπάρε να τους θωρώ παντού σε κάθε χώρα τζιαι να κάμνουσιν καρκασιαλλίκια τζιαι ρεζιλίκια...
ελεος πκιον σκατόρατσα :)