Τετάρτη, Αυγούστου 06, 2008

Θέλω να γίνω ο Batman


- Πήγα και είδα τον Batman στο cinema πριν μια βδομάδα!
- …
- Ωραίο το έργο, αν και πολύωρο. Εμένα άλλο μου έκανε εντύπωση βέβαια. Πωρώθηκα με τη στολή του!
- …
- Μπήκα στο ίντερνετ και έψαξα! Βρήκα μια στολή του Batman, μια αξεπέραστη καύλα! Πιστό αντίγραφο αυτής που χρησιμοποιήθηκε στην ταινία. Δερμάτινη! Έρχεται με τις μπότες, τη μάσκα, τον μανδύα, τα πάντα! Μη φανταστείς τίποτα φτηνιάρικες που πουλάει το Jumbo και ο Πισσαρίδης στα καρναβάλια! Αυτή τη στολή τη φοράς και χύνεις!
- …
- Βέβαια, κοστίζει 950 λίρες! Και εγώ δεν εμπιστεύομαι πλήρως τις αγορές από το διαδίκτυο. Άσε που κανείς δεν μου εγγυάται πως θα μου μπαίνει! Τι να κάνω, να ρισκάρω; Είναι πολλά τα λεφτά, το ξέρω. Σχεδόν ένας μισθός. Αλλά χέστηκα! Παιδιά, γατιά δεν έχω, θα τα ξοδεύω όπου θέλω τα ευρώπουλα!
- …
- Μην με κοιτάζεις έτσι!
- Πού θα τη φοράς, γιέ μου, κοτζάμ στολή;
- Στο μπάνιο! Άμα σου μιλώ να συγκεντρώνεσαι! Τι πάει να πει «που θα την φορώ;» Θα την φορώ στις απόκριες! …Και μέσα στο σπίτι καμιά φορά. Μ’ αυτήν θα κυκλοφορώ, έχεις πρόβλημα;! Γιατί δηλαδή, ο Batman καλύτερος ήταν; Εκείνος ντυνόταν με τη στολή όταν έβγαινε έξω, εγώ το αντίθετο! Θα κυκλοφορώ με τα πολιτικά στον δρόμο και σπίτι θα φοράω τη νυχτερίδα!
- …
- Δεν υπερβάλλω! Γιατί οι γκόμενες είναι καλύτερες που δίνουν τα ίδια και περισσότερα για μια τσάντα; Εγώ θα τα δώσω για το κουστούμι!
- Με τα ίδια λεφτά παίρνεις ένα πραγματικό κουστούμι, Αρμάνι!
- Εμ, είδες που θα κάνω τη διαφορά; Σιγά μην ακολουθήσω τον συρμό!
- …
- Παιδί μου, μιλάμε για πράμα αυθεντικό! Μη σου πω ότι για να είναι τόσο ακριβή η στολή, μπορεί και να πετάει στ’ αλήθεια!
- Όταν θα δοκιμάσεις τη πτήση, φρόντισε να είμαι παρόν να σε μαζέψω.
- Ζήλεια-Ψώρα! Παιδί μου, ποια θα μου αντισταθεί άμα με δει έτσι ντυμένο; Θα πέφτουν όλες κάτω!
- …Από το φόβο τους!
- Μην μου χαλάς τη φαντασίωση! Άκου και το άλλο. Θέλω και το φως του! Εννοώ, εκείνον τον προβολέα με το σήμα του. Να το ανάβω να φέγγει η Λευκωσία…
- …
- Είσαι προκατειλημμένος εναντίον μου! Άμα δηλαδή άναβε τα laser το Vivendi ήταν όλα high, και άμα τα ανάβω εγώ είναι…χάλι;
- …
- Να ζητήσουμε τον λογαριασμό;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

A re xristoulli m en se pisteukw... Efirtika pale...Elpizw pantos na men einai konta ta manikia kai to panteloni...exis kai ena A ypsos... :p
xxxx

Diasporos είπε...

Να την αγοράσεις. Ξέρεις γέλλιον που θα σύρνεις αν τη φορέσεις νύχταν κατά τες 10 που κάθεται ο κοσμος στες βεράντες να χωνέψει ημίγυμνος, τζιαι κοπείς του βούρου μες τες γειτοννιές τζιαι να ανεμίζει ο μανδύας με δερμάτινον θόρυβον; Θα σε γράψει ο Πολίτης. (ο Δράκος του Στροβόλου #2)

Anti-Christos είπε...

Λίγο πιο πλούσιος να ήμουν και θα είχε ήδη φορεθεί!

Είπα την κουβέντα σε μιαν κοπέλα και μου είπε: "Έπεσες τέλεια που τα μμάθκια μου!" (και το εννοούσε).

Ο κόσμος δεν έχει καθόλου στυλ, καθόλου χιούμορ.

Αν η στολή του batman είχε πάνω prints της Luis Vuitton θα είχα ήδη γαμήσει 10 χωρκάτισσες...

Sike είπε...

LOL

λλίον το "καύλα" part να το προσέξεις όμως, μπας τζι εν πολλά σφικτή η στολή...