Σάββατο, Οκτωβρίου 27, 2007

"Μοντέλο Ταϊβάν" - Coming Soon!

Ποιός είπε ότι η πολιτική είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό ξεκατίνιασμα; Δεν είναι τυχαίο που η λέξη είναι θηλυκού γένους...

Αγγλία: Ετοιμάστηκες; Εγώ σε δέκα λεπτά ξεκινώ!
Γερμανία: Είμαι έτοιμη σε πέντε λεπτά! Και σου το υπογραμμίζω! Τελευταία φορά που βγαίνουμε 27 χώρες μαζί έξω! Γίναμε χωριό!
Αγγλία: Μη μου λες εμένα ότι γίναμε χωριό που μια ζωή ήμουν εναντίον της διεύρυνσης! Εσύ και η φιλενάδα σου η Γαλλία μου μαζέψατε τις τελευταίες της ηπείρου στην ΕΕ! By the way, εκείνη είναι έτοιμη;
Γερμανία: Της μιλώ στο msn. Ετοιμάζεται!
Αγγλία: Λοιπόν, κάλεσα και την Τουρκία μαζί μας!
Γερμανία: Κόρη μου, μα επέλλανες;!
Αγγλία: Είπα να σας το πω τελευταία στιγμή για να μην μουρμουράτε!
Γερμανία: Άμα το μάθει η Γαλλία και η Αυστρία θα ξεκόψουν! Και εγώ δεν την πολύ-πάω την βλαχάρα! Βρωμούν οι μασχάλες της, χώρια που ως μουσουλμάνα κυκλοφορεί με την μαντίλα και μας κάνει ρεζίλι όπου πάμε!
Αγγλία: Ας μας κάνει! Θα της τη βγάλουμε τη μαντίλα σιγά-σιγά, και θα της ράψουμε μαντίλα Αρμάνι, να μην σιχαίνεσαι. Παιδί μου! Ξέρεις λεφτά που έχει η Τουρκία; Όπου πάμε αυτή κερνά! Να την κάνουμε παρέα, δεν θα χάσουμε!
Γερμανία: Και η Γαλλία και Αυστρία;
Αγγλία: Να πιούν ξύδι! Να ξεκόψουν να πάνε πού; Με τις πρώην Ρωσσίδες; Αφού σκίζουν τα βρακιά τους να μας κάνουν παρέα! Δέκα χρόνια διαπραγματεύσεις κάνανε, δεν τις παίρνει να μουτρώσουν τόσο εύκολα.
Γερμανία: Μόνο να μας ανακατώνεις είσαι άξια! Η Τουρκία βίασε την Κύπρο!
Αγγλία: Τα ήθελε ο κώλος της!
Γερμανία: Τα ήθελε, τα ξε-ήθελε, τώρα που θα μας παίρνει τηλέφωνο η μάνα της η Ελλάς ότι πάλι κάνουμε κακές παρέες, εγώ δεν θα το απαντώ! Να βγάλεις εσύ το φίδι από την τρύπα!
Αγγλία: Η μάνα της η Ελλάς την έχει χεσμένη αποδεδειγμένα. Μόνο για υιοθεσία δεν την έδωσε! Δεν βλέπεις που όταν βγαίνουμε και αυτή με την Τουρκία κουτσομπολεύει; Αναλύουν τα σήριαλ!
Γερμανία: Είδες το καινούργιο, το σήριαλ, «στους 31 δρόμους»;
Αγγλία: Εδώ πάνω μόνο BBC πιάνω!
Γερμανία: Anyway, έχει τις αδυναμίες της η Ελλάδα, εν βασανισμένη γυναίκα! Αυτό που με νοιάζει εμένα όμως, είναι ότι μια γαμό-έξοδο κανονίζουμε και μας προκαλείς από τώρα ίντριγκες και πάθη!
Αγγλία: Μάνα μου!
Γερμανία: Πες μου!
Αγγλία: Μια μέρα θα με θυμηθείς! Με την Τουρκία στην παρέα μας θα πλουτίσουμε και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια! Και η Κύπρος η χωρκάτισσα να μας αφήσει ήσυχες. Χάρη της κάνουμε και που κυκλοφορεί μαζί μας, που από τη μέρα που εντάχθηκε στο κλαμπ, εφησυχάστηκε ακόμα παραπάνω και δεν προσφέρει τίποτε…
Γερμανία: Μα τι να προσφέρει, κόρη, το μωρό…
Αγγλία: Να κάτσει στη γωνιά με το Λουξεμβούργο και τη Μάλτα, να λένε τα δικά τους και να μας αφήσουν να κάνουμε τις δουλειές μας! Εγώ της είπα! Αν συνεχίσει να μουρμουρά και μέσα στο 2008, θα την πάρω στη Κίνα, να δει τι πάει να πει Ταϊβάν!
Γερμανία: Ό,τι θέλεις κάμε! Μου έκανε αναπάντητη η Ισπανία να περάσω να την πάρω. Έφυγα, τα λέμε σε λίγο!
Αγγλία: See you in a bit!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

An arkepsei i Kypros na mourmoura na pame na tis piasoume ena paignidi pou to Mavro kai to xehasei tin idian ora!!
-M

Ανώνυμος είπε...

Kai gamw ! ! !

Angel

Ανώνυμος είπε...

Otan se eplase o theos...prepei na eixe profanoooooooos ...EMPNEYSH!!!MEGALH EMPNEYSH!!!!

Aaahhh re xristoulli mou...

xxxxxxx
K

Ανώνυμος είπε...

Wow!!!E3airetiko(as usual;)..)
Cat