Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 28, 2007

Ανοίξαμε & σας Περιμένουμε

Πόσες μέρες άντεξα μακριά σας;

Ούτε εβδομάδα δεν πέρασε. Δεν μπορώ όμως άλλο αγαπητό και πρόστυχο κοινό. Πέφτω να κοιμηθώ και με πιάνει η γλωσσο-διάρροια! Παλεύω με τα σεντόνια! Θέλω να θίξω θέματα! Δεν αντέχω να μην τα χώνω σε κάποιον.

Οπότε επιστρέφω! Με συνταγή γιατρού και με φειδώ, μην υποτροπιάσω πάλι. Όπως μου είπε πολύ ορθά ένας φίλος ψες το βράδυ: «Όταν θα κόψει η πουτάνα τον βίλλο, θα σταματήσεις και εσύ να γράφεις!» (με το μπαρδόν, αλλά πιο λιανά δεν μπορούσε να το διατυπώσει).

Παρεμπιπτόντως, πολύ χαίρομαι που με αποκάλεσε πουτάνα. Αυτό θα ήθελα να είμαι σε μια επόμενη ζωή, διότι βαρέθηκα να ζω με τις μειονότητες.

Πριν εγκαινιάσουμε τη νέα περίοδο προγραμμάτων, επιτρέψτε μου να σας απολογηθώ που σας αναστάτωσα. Αλλά, αισθάνομαι πως με τα παλιότερα μου κείμενα έπιασα μια κορυφή που αμφιβάλλω αν θα επαναληφθεί. Διότι, ας μη ξεχνάμε πως φέτος είχα και μια άλφα ποιοτική ζωή, η οποία μου επέτρεπε να διοχετεύω ένα άλφα ποιότητας υλικό στο μπλογκ.

Τώρα, μες τις στάχτες και τα αποκαΐδια του κυπριακού εδάφους, ποια θέματα να σχολιάσω; Ποιες πτυχές της ζωής μου να διασκεδάσω; Αφού δεν ζω! Απλά υπάρχω και παρασιτώ! Επομένως, γιατί να γίνομαι πομπός αρνητικής ενέργειας και να μιζεριάζω τη μπλογκόσφαιρα; Θα με εγκατέλειπαν οι φανς και θα ξέμενα σε μια γωνιά να κλαίω.

Χώρια που αισθάνομαι πως οι πρωτοποριακές και ευφάνταστες ιδέες μου δεν ακουμπούν κανέναν και κυρίως καμία. Τι είμαι εγώ τότε για να συνεχίσω να γράφω; Ο μαλάκας της υπόθεσης;

Είδα όμως ένα όραμα! Είδα την Παναγία στον ύπνο μου να κρατά ένα μπλογκ! Και μου είπε: Αντίχριστε, μην εγκαταλείπεις το ποίμνιο σου! Της απάντησα: «Τι μας λες κυρά Παναγία! Για κανένα χωριάτη με πέρασες να διαθέτω ποίμνιο; Εγώ έχω φαν κλαμπ!» Και τότε δάκρισε η Παναγία, με έπιασε και εμένα ένας σφάχτης και συνειδητοποίησα πως πρέπει να ξαναγράψω. Με χρειάζεστε! Παρόλο που δεν το έχετε συνειδητοποιήσει. Και θα συνεχίσω τον αγώνα εξευγενισμού σας, κι’ ας μην είναι ο δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλα.

Οι ήρωες πολεμούν στα σκοτεινά! Από Δευτέρας…σηκώνουμε ρολά, τα χώνουμε χοντρά!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kaloriziko to neo blog xristo mou! siga pou 8a antexes! :P eimai poli periergi na dw ti yfos 8a exei..

ioanna

xxx

Ανώνυμος είπε...

Christo, I wanted to be the first to congratulate you on your come back!!
Ante, akoma mia tetraetia! :)
A

Ανώνυμος είπε...

... Me agapi, o defteros sou aderfos!
HAHAHAHAHAHAHA
-M