Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

The Worrying Kind


I'm just a silly old boy with my head in the can
I'm just a mortal with potential of a superman


Κάποτε έκανα ένα τεστ στο ίντερνετ για να μάθω ποια διαβολική προσωπικότητα των κινουμένων σχεδίων με αντιπροσωπεύει περισσότερο. Προς απογοήτευση μου, το αποτέλεσμα έδειξε τον Lex Luthor τον οποίο εγώ δεν γνώριζα μέχρι πριν ένα μήνα. Έκανα ένα search στο διαδίκτυο όμως, και έμαθα πως ο κύριος είναι ο ‘κακός’ από τον Superman. Διαβολικός, φαλακρός, δικηγόρος, πνευματώδης! Καλώς ή κακώς ανταποκρίνομαι σε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά... (Και στο φαλακρός. Μη βλέπετε που τα μάκρυνα και το κρύβω...κάπως).

Πήγα και αγόρασα από το HMV το DVD του Superman και το παρακολούθησα πριν λίγο. Τελικά, ταυτίστηκα και μαζί του. Δημοσιογράφος, αλαφροΐσκιωτος-χαντακωμένος, βλέπει την Λόις που συνεχίζει τη ζωή της με άλλον... Σιγά να μην τον περιμένει! Και αυτός χάσκει. Πετάει στα σύννεφα, κάνει και κάτι μπαλαρινέ στροφές εν τη πτήση, μου το παίζει εθνοσωτήρας. Και όπως μου έλεγε και ένας λοχαγός στο στρατό: «Μην τολμήσεις να έρθεις στη μονάδα μου! Εγώ θέλω αξιωματικούς. Όχι εθνοσωτήρες!» (Τον κακό σου τον καιρό και σένα όπου και να’ σαι!)

Εν πάση περιπτώσει, άμα και ο Σούπερμαν δεν έριξε μισή δημοσιογράφο, τι μέλλει να ελπίζουμε;! Βάζω τον μανδύα μου και φεύγω....

...Τον ζουρλομανδύα μου!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Gie mou, apsogi i foto! Haha stin arxi efoithika!! -Marios

Ανώνυμος είπε...

Ase Chris mou k egw epatha krisi tautothtas m auto to test!Mou evgale pws tautizomai me tin Pocahontas :-/...K de thymamai kan tin ypothesi alla thumamai pou ti stolizes kanonika s ena post sou!xixi!

Elpizw n m agapas akoma k meta ap autin tin apokalupsh-sok!

filia polla!

Ανώνυμος είπε...

To prohgoumeno sxolio itan diko mou!mes sti sygxysh mou ksexasa na upograpsw!

Angel x x x