Τετάρτη, Μαΐου 30, 2007

Women We Love 2



Θριαμβευτική η νίκη της Σάσα Μπάστα στο δεύτερο γκάλλοπ που έλαβε χώρα στο μπλογκ μας. Η κοσμοσυρροή ήταν γι’ άλλη μια φορά συγκινητική, ψήφισαν συνολικά 62 άτομα. Με μεγάλη διαφορά από την δεύτερη Έλλη Κοκκίνου, η Μπάστα κέρδισε την εκλογική μάχη με το διόλου ευκαταφρόνητο 34,4%

Για όσους αμαρτωλούς δεν γνωρίζουν την ύπαρξη της Σάσας, υπάρχει πάντα περιθώριο μετάνοιας. Πρόκειται για μοντέλο-τραγουδίστρια που έκανε το ντεμπούτο της στις εκπομπές του Θέμου. Σήμερα, εκτός των άλλων, δίνει και σεξουαλικές συμβουλές στους αναγνώστες του Νίτρο και μπορείτε να αποτανθείτε σ’ αυτήν στο sasabasta@gmail.com

Αυτό που μου την σπάει σ’αυτή την κοπέλα είναι ότι δεν έχει κατασταλάξει. Τελικά τι είναι; Τραγουδίστρια; Μοντέλο; Παρουσιάστρια; Η κ. Μπάστα δεν αντιλήφθηκε πως είναι ‘ιδέα.’ Είναι έννοια που περιλαμβάνει όλες τις αντρικές φαντασιώσεις, είναι σύλληψη! Και οι ιδέες δεν καλουπώνονται, στην περίπτωση της, απλώς κουτουπώνονται. Επομένως, ναι Σάσα μου, κέρδισες επάξια τον τίτλο, αλλά σταμάτα να προσπαθείς να αποδείξεις ότι ανήκεις κάπου. Άσε μας να σε τοποθετούμε όπου εμείς γουστάρουμε (Στο ασανσέρ, στο τζακούζι, στο γραφείο, στο καπό). Εσύ απλώς κάνε αυτό που ξέρεις να κάνεις καλύτερα. Να παίζεις με το δοξάρι μας.

Δεν θα ξεχάσω την συμμετοχή της στο Fort Boyard πέρσι. Την ρώτησε ο ‘σοφός’ μια ερώτηση: Ήταν στην μόδα το ’70, αλλά την βάραγε και ο Κουασιμόδος.’ Απάντηση της Αυτού Μεγαλειότις: «Τη καμπούρα!»

Στη δεύτερη θέση η Έλλη Κοκκίνου. Με το αστραφτερό χαμόγελο που κοσμείται από 250 δόντια, και τις βυζάρες της approved by Νίκος Καρβέλας, η Έλλη συγκέντρωσε το αξιοπρεπέστατο 27,9% Άντε να το κάνω 28% για να μην με πει αυστηρό. Την Κοκκίνου εγώ την συμπαθώ πολύ. Μπορεί να μην κρατά τα ηνία στις ονειρώξεις μου, αλλά την πάω διότι απέδειξε περίτρανα πως η Βανδή είναι ένα αναλώσιμο του Φοίβου το οποίο μπορεί κάλλιστα να βρει τους κλώνους του σε οποιαδήποτε τραγουδίστρια βγάλει λίγο μπούτι σε κοινή θέα.

Επίσης, την συλλυπούμαι που μοιράστηκε το δράμα της με το πανελλήνιο. Γνωρίζουμε όλοι φυσικά πως είχε δεσμό με τον Διονύση Σχοινά (Ουδείς τέλειος!) και της τον έφαγε μπαμπέσικα η Καίτα Γάρμπω. Και δεν φτάνει που της τον έφαγε, βγήκε μετά από χρόνια να φωτογραφηθεί στην εφημερίδα του Θέμου με φανελάκι: «I love Ellie Kokkinou». Φτήνιες. (Το ότι ο Σχοινάς προτίμησε τους απλώς γοητευτικούς οφθαλμούς της Γαρμπή αντί τα στητά στηθάκια της Έλλης, δείχνει και το μέγεθος της αξίας του).

Η Έλλη βέβαια δεν Masai, εξ ου και πήρε τα μπογαλάκια της και ξεκουμπίστηκε από την Heaven τώρα ειδικά που η Γαρμπή ετοιμάζεται να υπογράψει με την συγκεκριμένη εταιρεία. «Μας έφαγες τον άντρα, δεν θα μας πάρεις και τα σώβρακα!» Βέβαια, μπορεί απλώς να θεώρησε πως ο Φοίβος έχει ήδη πολλούς... ‘δεύτερους’ στο κεφάλι του (Βανδή, Πετρέλης, Μαζωνάκης, Λύτρα) για να κάτσει να περιμένει νέο δίσκο απ’ αυτόν. Τέλος πάντων, ξεφύγαμε από το θέμα μας!

Μπορεί λοιπόν σήμερα η Λύτρα να αποτελεί για την Heaven πρωτεραιότητα, αλλά στο δικό μας γκάλλοπ η Μαρούλα έρχεται Τρίτη και καταϊδρωμένη. Αυτή η γυναίκα έπεσε απ’ τα μάτια μου όταν έμαθα πως γουστάρει τον Καραφώτη. Όλα τ’ άλλα είναι λεπτομέρειες. Το ότι διασύρθηκε στον Τύπο με αυτό τον τύπο είναι ασυγχώρητο και πολύ ευτελές για μπουτάρες σαν της Λύτρα που θα μπορούσε να είχε εμένα να τις τες γλείφει, παρά την ντροπή του Ιπποκράτη. Επίσης, με νευριάζει το γεγονός πως η Μάρω έπρεπε να 35αρήσει για να νιώσει ανεξάρτητη. Κοτζάμ γυναικάρα, συμπεριφέρεται ώρες-ώρες σαν πρώτης τάξης επαρχιώτισσα. Τι πάει να πει: «Τις προάλλες ξύπνησα μόνη μου στο νέο μου διαμέρισμα και ένιωσα ελεύθερη! Έβαλα μουσική στη διαπασόν και χόρευα μόνη μου!» Πόσο χρονών είσαι κυρία μου; Σαν 18αρα που τώρα πήγε να σπουδάσει συμπεριφέρεσαι!

Παρόλα αυτά αναγνωρίζω πως στο τελευταίο της βίντεο κλιπ, δίνει ρέστα! Καλυμμένη με λέλουδα σ’ όλο της το σώμα, αναρωτιέσαι που πρέπει να την ποτίσεις προκειμένου να ανθίσει το τριανταφυλλάκι της!

Για τις δυο τελευταίες δεν έχω να πω πολλά, άλλωστε, είναι ‘οι δυο τελευταίες.’ Εγώ πάντως ψήφισα τη Σαμπρίνα και δεν ντρέπομαι να το παραδεκτώ. Γεννημένη στην Ν. Αφρική πάντα ξυπνούσε τον Simba μέσα μου. Θεωρώ πως δεν υπήρξε ομορφότερη τραγουδίστρια στη δεκαετία του ’90. Και επίσης θεωρώ πως άξιζε καλύτερη καριέρα από αυτήν που της έλαχε. Αν την χειριζόταν κάποιος έξυπνος, που δεν ήθελε απλώς να την εκμεταλλευτεί, θεωρώ πως σήμερα θα ήταν στην Α’ κατηγορία του καφτού μικροφώνου.

Για την Μαστροκώστα δεν λέω τίποτα, μου είναι ανεπιθύμητη. Αποδέχομαι πως μπορεί να θεωρηθεί θρησκευτικό σύμβολο για πολλούς, αλλά για κάποιο λόγο μου σπάει τα νεύρα. Σύντομα θα βγάλει CD. Δεν πα’ να βγάλει και το βρακί της...
Τις κυρίες που διαγωνίστηκαν στην πρώτη κατηγορία μπορείτε να τις καμαρώσετε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: