Δευτέρα, Μαΐου 21, 2007

Οι τίτλοι του τέλους


Αυτή τη φορά, πήγα στο αεροδρόμιο της Λάρνακας με ταξί. Τι μοναξιά Θεέ μου!
Παραθέτω αυτούσιο τον μονόλογο του ταξιτζή (κλασσικά, τα σχόλια μου στην παρένθεση. Εγώ δεν διέκοψα καθόλου τον κύριο όσο μιλούσε!):

«Μα εβάλαν πόμπα στον μαχαλλά σας άκουσα! (Ποιόν μαχαλλά γιε μου, ‘γειτονιά’ λέγεται, δεν ζούμε στην εποχή της Λωξάντρας!) Όϊ μάνα μου, εχάλασεν η Κύπρος. Εμείς επρολάβαμεν τζιαι εζήσαμε 10-15 χρόνια ήσυχα. Τωρά, τίποτε! Εγεμώσαμεν τόσους ξένους, εκάμαν την Κύπρο Σιηκάγο...(Μακάρι να ήταν Σικάγο, Σρι Λάνκα γίναμε). Παλιά, άκουες για έναν φόνο κάθε πέντε χρόνια ενώ τωρά...Αλλά, έγινε τζιαι η νεολαία μας, ένα χάλι! Πάσειν οι μιτσιές μες τες δισκοθήκες ως τις 5 το πρωί. Έν έχουν σπίθκια σιόρ; Πίνουσιν, μεθκιούσιν, (...και δεν μας κάθονται κιόλας!) επήαν προχτές ερημάξαν το λύκειο του Τζιύκκου. (Μάνα μου το σχολείο μου!) Κκκύριε Ελέησον. Τζιαι η αστυνομία χάσκει. Εν πάει να τους τα κλείσει! Να τις κλείσει μέσα σιόρ! Όϊ, όϊ μα είναι η κατάσταση...

Εμένα δηλαδή, φταιν μου τζιαι οι αστυνομικοί. Εγεμώσαν τους δρόμους κάμερες ρε κουμπάρε! Εβάλαν προχτές του κουμπάρου μου 20 λίρες πρόστιμο. Έπιαντον η κάμερα ιμίσιημου. Εβουρήσαμε λλίο σιόρ, μάνι-μάνι πρόστιμο! Είπεν του, τέσσερα ποτά ήπια κύριε μου! Άνθρωπος τωρά που έσιει μπυραρία 30 χρόνια. (Νταβατζής δηλαδή!) Κάθεται τζιαμέ που τις δέκα ως τις θκυό που κλείει, να μεν πιει σιόρ λλίο ποτό; Εμάθασιν τωρά, να γράφουσιν. Τζαι δε! Τωρά τρεις κκάμερες έσιει η Λευκωσία. Λαλούν επαραγγείλασειν αλλό 250! Ε, κανεί ολάν! Ππουστό-μπατσοι!» (Γουρούνια, δολοφόνοι!)

Η τραγωδία συνεχίστηκε, αλλά ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, αγαπάει και αυτόν που ανακάλυψε το ipod! Ακουστικά, Βίσση, ηρεμία!! Αλλά αυτή είναι η Κύπρος αγαπητοί μου αναγνώστες! Η Κύπρος του ταξιτζή! Που φωνάζει για τους ‘μαύρους’ που κουβαλήθηκαν στο νησί της Αφροδίτης, αλλά γκρινιάζει όταν του επιρρίπτονται οι δικές του ευθύνες! Που βρίζει τις εγχώριες γκόμενες που πάνε σπίτι τους στις 5 το πρωϊ, αλλά γκρινιάζει άμα δεν βρίσκει Ρωσσίδα ετοιμοπόλεμη! Τέλος πάντων.

Γύρισα! Έχασα τα καλύτερα πάρτυ της χρονιάς! Έτσι, έτσι! Ήθελα ‘Πραλίνες’ και ‘Ζοο.’ Φάτα τώρα! Καμαρώστε τους συμμαθητές μου σε όλο τους το μεγαλείο! Θα μου λείψουν...




Οι celebrities της φετινής χρονιάς.




Βγάλτα όλα αγόρι μου! Ο Νικ προφανώς είχε κέφια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: