Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Έξω βρέχει...Μέσα να δεις!

Μην με αφήνετε μόνο μου!

Μέσα σε πέντε μήνες οι γονείς μου γέρασαν φοβερά. Ως προς την εμφάνιση εννοώ, διότι εγκεφαλικά ήταν ανέκαθεν γερασμένοι. Λυπήθηκα πολλα! Το ίδιο και οι γιαγιάδες μου... Μέσα σε πέντε μήνες, γέρασαν δέκα χρόνια.

Σε αυτή τη χώρα όλα αλλάζουν χωρίς εμένα…

Φίλες μου παντρεύονται… Μα από τα 19; Δεν είμαστε 19 βλάκα, πάρτο απόφαση. Είσαι σχεδόν δέκα χρόνια μεγαλύτερος!

Φίλοι μου συζητούν για καριέρες. Πφ...! Θέλουν προειδοποίηση τουλάχιστον δυο μέρες για να πάμε για καφέ, εκεί που ως προχτές περνούσα με το ποδήλατο, τους σφυρούσα απ’ το δρόμο και βγαίναμε τσάρκα. Δεν ήταν προχτές. Ήταν πριν 10 χρόνια…

Η ξαδέλφη μου, ετοιμάζεται να γεννήσει, με το καλό, σε 2 μήνες! Μα πώς μπορεί να γεννήσει η μικρή μου ξαδέλφη; Πότε πρόλαβε να μου βγάλει βυζί, για να έχει να θηλάσει;! Πρόλαβε…Πάνε πάνω από δέκα χρόνια…

Πφ… Στην δικιά μου κοσμοθεωρία μόνο εσύ ήθελα να έχεις σημασία. Αλλά ακόμη κι’ εσύ… Πέθανες...εδώ και δέκα χρόνια.

1 σχόλιο:

Nisyrios είπε...

Μεγαλώνουμε ρε γαμώτο...