Τετάρτη, Νοεμβρίου 08, 2006

Έξωση

Αγαπητέ γείτονα,

  1. Είναι η τελευταία φορά που ανέχομαι να με ξυπνάς από τις 7.00 το πρωί. Επειδή εσύ κοιμάσαι σαν ζώο-ψοφίμι και δεν ακούς το ξυπνητήρι ΣΟΥ που ωρύεται ένα 20λεπτο, δεν σημαίνει πως εγώ πρέπει να σε ανέχομαι. Σήμερα ήταν η δεύτερη φορά μέσα σε δέκα μέρες που σηκώστηκα να σου κάνω πριβέ εγερτήριο και έχασα τον ύπνο μου. Άσε που έπρεπε να μπω στο δωμάτιο σου (κοιμάσαι με ξεκλείδωτη πόρτα) και αναγκάστηκα να αγγίξω το πώμολο της πόρτας σου που αγγίζεις με τα βρωμερά σου χέρια.
  2. Είναι η τελευταία φορά που ανέχομαι να φέρεις την επίσης σιχαμένη γκόμενα σου στην κουζίνα μας, για να φάτε τα σκατά που μαγειρεύετε. Ναι, αναφέρομαι σε εκείνη τη μουστακαλλού που τραβολογιέται μαζί σου. Αν σας ξανακόψω να βάζετε τα γυμνά σας πόδια πάνω στο τραπέζι που τρώω, θα σου τα κόψω όλα τα κάτω άκρα, ξεκινώντας απ' το μικρότερο!
  3. Τρώτε που τρώτε ! Πλύνετε και κανένα πιάτο (εντός του 2006)! Πλένεις το κουτάλι, γιατί το αφήνεις πάνω στον πάγκο δέκα μέρες και δεν ξέρουμε ποιού ανήκει ή αν είναι καθαρό; Τα συρτάρια τι τα έχουμε; Και δεν αφήνεις μόνο το κουτάλι, όλα τα κουζινικά έτσι τα αφήνεις και μου ξυπνάς μνήμες κέντρου νεοσυλλέκτων! Ουμ να μου χαθείς!
  4. Είναι η τελευταία φορά που ανέχομαι να δανείζεσαι τα σκεύη μου και ειδικά τα ποτήρια μου τα οποία κρύβω στο δικό μου ντουλάπι επειδή ακριβώς σε σιχαίνομαι μέχρι θανάτου. Τι πάει να πει δεν ήξερες πως είναι τα δικά μου ποτήρια; Απ' το ντουλάπι μου τα πήρες, ποιανού λες να ήταν; Είσαι και ξεφτέρι !
  5. Σου απαγορεύω να με ξαναρωτήσεις με την σπαστική σου φωνή πως πάνε τα μαθήματα μου. Σου απαγορεύω να με ρωτήσεις αμέσως μετά αν θα πάω έξω το βράδυ! Κατ' αρχήν, αφού βλέπεις πως σου απαντώ μονολεκτικά, εδώ και ένα μήνα που σε ξέρω. Δεν το έπιασες το υπονοούμενο; Μας έκανες που μας έκανες το διαμέρισμα 'γουμά', τώρα σ' έπιασε και ο πόνος για την πρόοδο μου!

Αγαπητέ γείτονα! Είναι μετρημένα και ληγμένα τα ψωμιά σου εδώ μέσα !

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xriste koulouma...
epeidi "kalos geitonas-o nekros geitonas" ..lave drastika metra tipou:
Tin epoeni fora pou goustarei prive ksipnima, kopanise ton me to tigani (kata protimisi to diko sou!) Meta tin psixrolouisia..Afenos tha frontizei na ksipnaei monaxoulis, afeterou de tha ksanaplisiasei to tigani sou...
(sti thesi tou tiganiou mporei na mpei... to flitzani, to potiri, to piato.. analogws tin peristasi!)
Oso gia tin gomena... pes tou pws mia gnwsti tis sou eipe pws exei xlamidia/gonoria..alla to krivei!
An den epitixeis...
Vale fwtia sto spiti vradi..
Pare to poster tis Annas..
kai fige!

m.

YO!Reeka's είπε...

εμένα βέβαια αυτό μου κάνι πιο πολύ σε συγκάτοικο, παρά σε γείτονα. υπομονή. βγάλτου τις μπαταρίες από το ξυπνητήρι, ύπουλα. επίσης, άρχισε να πλένεις τα πάντα με χλωρίνη, που βρωμάει (ξέρεις, την πράσινη την καλή). αντικατέστησε τα σαπούνια με detol. πού θα πάει, θα κλονιστεί.

Ανώνυμος είπε...

Ase Xristo kai ton kanonisa kala ton geitona... tou eipa plagios oti einai vrwmiaris kai enoxlitikos kai tou tin eipame omadikos giat tin mousiki kai to 3ypnitiri tou.... otan 8a gyriseis 8a katalaveis diafora.....