Πέμπτη, Οκτωβρίου 26, 2006

Για τα Πανηγύρια

Τα quizz nights μου έλειπαν για να ολοκληρώσω εδώ πέρα.

Ξέρετε πως είναι τώρα... Δουλειά δεν έχουμε στο department, διοργανώνουμε τηλεπαιχνίδια στην pub. Είναι λίγο πασσέ, αλλά όσο σκέφτομαι πως αν ήμουν στην Κύπρο το αντίστοιχο θα ήταν να παίζω 'τόμπολα' στην παγωταρία του Αγ. Δομετίου, κάνω τον σταυρό μου και λέω και ευχαριστώ. (Χαχαχα, πως μου ήρθε η παγωταρία του Αγ. Δομετίου τώρα...!)

Λοιπόν, ήρθαμε τελευταίοι ! Κερδίσαμε το βραβείο του τελευταίου, το επικαλούμενο 'wooden spoon' που δίνουν στον loser. Είναι αυτό που λέμε εμείς 'Απ' τα τρία το μακρύτερο,΄γι' αυτό όσο το σκέφτομαι κάνω και πάλι τον σταυρό μου που είμαι εδώ και συμβιβάζομαι με το ξύλινο κουτάλι!

Δεν φταίω εγώ βέβαια, βρήκα τέσσερις ερωτήσεις και αν δεν ήταν ο μαλάκας ο Άγγλουρας στην ομάδα μου, που ότι έλεγα το αμφισβητούσε (και εδώ διαίρει και βασίλευε!), θα βρίσκαμε άλλες τρεις ! Θα ερχόμασταν προ-τελευταίοι δηλαδή ! Χα! Νικήτρια ανακυρήχθηκε η ομάδα με τα σπάσματα, τους φοβήθηκε το μάτι μου, έχασαν μόνο μια ερώτηση! "Ποια εθνική κέρδισε την Ιρλανδία 5-2 πρόσφατα;" Χα! Πάρτε τ'αρχίδια μας...(Η αλαζονεία του loser).

Φωτογραφικό υλικό και πάλι απ' την γκλαμουράτη μαλακία, η ομάδα μου δεν αξίζει περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο σημασία, γι' αυτό σας παραθέτω και τις πιο σέξι αντίπαλες μας, μια τουρκάλα-Sertab (στ'αριστερά) και μια Ιρλανδή-wanna-be-Gerry-Halliwell (στα δεξιά).

Δεν υπάρχουν σχόλια: