Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 27, 2006

Το απόλυτο cult !


Αχ Βρεττανία με τα ωραία σου ! Εκτός απ' την Ελισάβετ, το Big Ben, το London Eye, το παλάτι του Buckingham και τους Μπέκαμ άλλη μια εικόνα παραμένει σταθερή αξία στην Inglaterra. Οι αξιολάτρευτες τσουλίτσες που περιφέρονται στην πλατεία μεθυσμένες έπειτα από αχαλίνωτο pub crawl ! Μόνο που ακούω την φράση pub crawl με την ανάλογη προφορά, μου έρχεται να ξεράσω κι' εγώ τ' άντερα μου, πάνω στην οθόνη μου.



Ό΄,τι και να πω πάντως, στο τέλος I love to hate them! Μπορεί να μην φλέρταρα ποτέ με τέτοια κρέατα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα ωραιότερο απ' το να τις βλέπεις με τα σανδάλια στο χέρι μες τα λασπόνερα, να κραυγάζουν Oh-oh, oh-oh και να αντιλαλούν παντού ατάκες του τύπου: "Wicked mate", "Cheers !", "That's so cool" ! Ντυμένες νυφούλες, διαβολάκια, αγγελάκια και ότι άλλο φανταστείτε προσπαθούν να μας μεταβιβάσουν το μήνυμα. Το λάβαμε: "Είμαι άσχημη, χοντρή, άχαρη αγγλίδα και απόψε θέλω να τον φάω επειγόντως !" Oh, I love them !


1 σχόλιο:

Nisyrios είπε...

ΙΙΙΧχχχχχχ... τι μου θύμησες τώρα! Πέμπτες βράδυ που σχολούσε το Union και ορδές Αγγλίδων όδευαν προς το kebab van... πρόστυχες, διαθέσιμες, αλλά σιχαμερές ρε γαμώτο!